0

به عنوان یک کارشناس سئو، ضروری است که آماده پذیرایی از تغییرات در سئو باشید، از به روز رسانی های گوگل آگاه باشید، آن-سایت و آف-سایت را با اعمال تغییرات بیازمایید و وظایف متعدد دیگر.

چقدر به طور دقیق مطمئن هستید که روی کیفیت ترافیک سایت تمرکز دارید؟ و چطور می دانید که این ترافیک حتما در رشد برند شما تاثیر خواهد داشت؟ در این پست به شما نشان می دهیم که چگونه استراتژی سئو سایت خود را بر محور نیازهای تجاری پیش ببرید.

1.    استراتژی سئو سایت خود را با استراتژی تجارتتان هم تراز کنید

به جای آنکه مخاطبین وسیعی را در نظر بگیرید، گروه خاصی را با رقابت بیشتر در نظر بگیرید. به عبارتی، یعنی کمیت در مقابل کیفیت.

2.    با مدیر بازاریابی استراتژی یا محصولات در سازمان خود همکاری داشته باشید

همکاری نزدیک با مدیر محصولات می تواند به شما کمک کند یک لیستی از کارهایی که لازم است تا بهتر درک و ارزیابی شود تهیه کنید و اهداف بلند مدت سازمان خود را بهتر بشناسید.

سعی کنید روی انرژی بازاریابی در تحقیقات و تجزیه و تحلیل موارد دیگری تمرکز کنید:

·       تشخیص دهید کدام کشورها و زبانها برای محصول شما با ارزشترین هستند. این را باید با آنالیز میزان فروش و پتانسیل های مکانی دریابید.

·       دومین قدم این است که برای خود تعیین کنید که بر روی چه صنعت و حوزه ای می خواهید تمرکز کنید؛ می تواند هر صنعتی باشد از تبلیغات تجاری گرفته تا بیمه و غیره.

·       تمرکز و تمرین عمیقی در بازار داشته باشید تا هدف مخاطبانتان را درک کنید و بفهمید که به دنبال چه چیزی هستند.

·       دانشتان را نسبت به رقبا بالا ببرید و گزارش هوشمندانه ای از فعالیت رقبا تهیه کنید. همین کار باعث می شود به ایده های جدیدی برای توسعه استراتژی سئو برسید.

اصلاح استراتژی سئو
اصلاح استراتژی سئو

 

3.    تحقیقات جدید کلمات کلیدی ایجاد کنید

پس از اینکه تمامی این اطلاعات را جمع کردید، زمان آن فرا می رسد که یک استراتزی تحقیقات کلمات کلیدی جدید بسازید.

می توانید از نرم افزارهای سئو استفاده کنید. در نهایت باید به یک لیست بزرگی برسید که گروه بندی شده باشد. حتما چک کنید که همه صفحاتتان کلمات کلیدی جدید را در متاها داشته باشند.

4.    بر روی ترافیک مرتبط تمرکز کنید

تقویت کیفیت ترافیک سایت می تواند به رتبه دهی شما کمک بیشتری کند.

در زیر به عللی که منجر به جلوگیری از کاهش ترافیک از ایندکس شدن را می شود، اشاره می کنیم. ترافیک های نامربوطی که ……

1.     صفر درصد ارزش به تجارت شما اضافه می کنند

2.     ضریب بازگشت بالایی دارند

3.     منجر به کم شدن تعداد بازدید کننده ها می شود

4.     نشان می دهد محتواها به تجارت شما مربوط نیستند. هدف گوگل این است که وظایف جستجوکننده را تمام کند تا بهترین نتیجه را برای جستار ارائه دهد.

توصیه سئو شو به شما همراهان عزیز این است که از تغییر نترسید. در کل تغییرات در استراتژی و راهبردهای شرکت می تواند فرصتی بی نظیر برای مدیران باشد تا وضعیت فعلی و زحمات خود را بررسی کنند.

منبع : moz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =